Луната


Отново се разкашкях, а в просъница ми се привидя някаква светлина. Отворих очи и какво да видя? Луната се подаваше съвсем непретенциозно през прозореца на стаята ми, а на мен дори не ми се наложи да стана от леглото, за да й се порадвам. Звездите около нея блещукаха също тъй ярко, а от светлината им можех да видя предметите в стаята. Замечтах се. По-силно от всякога. Вероятно заради неочакваната среща. С луната. С моите мечтания. С мен самата? Колко ли търсения от наивни мечтатели, пази тя? Оставих още няколко лутащи се стъпки от копнежите на сърцето ми по повърхността й, и бях готова отново да продължа съня си.
Малко по-друга. Малко по-жива. Навярно заради красотата на обикновения живот. 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Не бъркай добротата с наивитет.

Цената на успеха