Ако днес съм видяла падаща звезда..

Ако днес съм видяла падаща звезда, искам да благодаря за живота си. Да кажа, че онова, което получих е дори повече от онова, което съм очаквала.
Узнах истини, които дори и всичките ми желания да бяха се изпълнили, нямаше от къде да науча. 

Благодаря за камъчетата, в които се спънах и раните по ожулените си колена, които ме научиха, че понякога нещата идват при нас, много бързо, веднага, когато ги поискаме и много преди реално да сме готови за тях и, че е лесно да получиш и трудно да съхраниш. 

Благодаря, че въпреки бурите в живота, не останах скрита в черупката си, а не спрях да се уча да танцувам под дъжда. 

Благодаря на всички, които отказаха да хванат протегнатата ми ръка, молеща ги за помощ. Само така се научих да стискам юмрук и да продължавам сама. 

Благодаря за моментите, в които не съм била разбрана от "приятелите си", защото едва тогава успях да избягам от клетката със старите убеждения, че не мога да намеря  по-добри приятели и да полетя към нови запознанства с нови много по-интересни и стойностни хора. 

Благодаря за несправедливите оценки в университета и всички трудно взети изпити. Те ме научиха, че всяка оценка е субективна и, че най-трудните изпити са всъщност онези в живота ни. Също и, че ставаш наистина добър в нещата, за които си положил много усилия и си се борил с всички сили. 

Научих, че за важните неща, наистина човек плаща с парченца от душата си и, че отново може да бъде цял едва, когато обикне друг, с когото заедно да излекуват раните си. Защото само любовта прави отново човек цял. Тя лекува и запълва всички празнини. 

Може би, Бог има по-големи планове за нас, отколкото ние си мислим. Може би, той иска да получим повече празнини, които след това да запълним с любов. 
  • Затова, ако днес видях падаща звезда, БЛАГОДАРЯ и си пожелавам само ЛЮБОВ! 




Коментари

Популярни публикации от този блог

Не бъркай добротата с наивитет.

Цената на успеха